Friday, June 22, 2007

Φοιτητογειτονιά!


Ποτέ δεν είχα εκτιμήσει την γειτονιά όπου μένω.. εκτός ίσως από το α’ εξάμηνο στη σχολή, που άκουγα τους ΠΑΝΤΕΣ να παραπονιούνται για το πρωινό ξύπνημα.. Ήμασταν βλέπετε πρωτάκια, και μας είχαν πεθάνει στα μαθήματα στις 8 το πρωί! Κάθε μέρα! Και γελούσα, αφού το σπίτι μου απέχει το πολύ 3 λεπτά από τη σχολή! (4 χρόνια εδώ και ακόμα δεν ξέρω πόση ώρα ακριβώς είναι!!)
Anyway, μετά άρχισα να την βαριέμαι.. τώρα πάλι,
μετά από 3,5 χρόνια δηλαδή, δεν ξέρω γιατί,
ίσως το τελευταίο εξάμηνο, ίσως ότι είναι και καλοκαιράκι, την αγάπησα!!!
Δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ, να ξυπνάς στις 2 το πρωί από τις αγριοφωνάρες των
φοιτητών γειτόνων σου, που γυρνάνε και τραγουδάνε το άσμα του γνωστού
σαλονικιού τραγουδιστή, Μακρόπουλου, κόπηκα στα δυοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο;;;
όχι;;;; αντε βρε, πλάκα έχει! (είπαμε, εγω δεν έχω πρωινά ξυπνήματα πια!) Ή να ξυπνάς το πρωί (είπαμε, στις 12) και στην κλασσική βόλτα του Brownie, να σε καλημερίζουν όλοι με ένα χαμόγελο στο στόμα; Ή τα μεσημέρια στα μπαλκόνια να πιάνεις ψιλοκουβέντα για τα πάντα με τους συμπάσχοντες της εξεταστικής!!!!!!!!!!!!!!!!

9 Comments:

Blogger zouri1 said...

το 1981,ημουν φανταρος στα Χανια.Ειχαμε παει για 3 μερες στο Ηρακλειο,και μολις τελειωνα εγω ηξερα ενα παιδι που ηταν φοιτητης εκει.
Πηγα στο σπιτι του στην οδο Γρεβενων,και ηταν ολη η γειτονια με φοιτητες.Και περασαμε απο ολους για να βρω ρουχα να φορεσω.και γινοταν χαμος.μια τρωγαμε εδω,μια πιναμε αλλου.Ολοι η γειτονια μια παρεα.Ακομα θυμαμαι ποσο ωραια περασα.Το μονο που δεν θυμαμαι ειναι που κοιμομουν.

7:26 am  
Blogger Blondie said...

zourako, μάλλον δεν θα κοιμόσουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7:40 pm  
Blogger Privilege said...

Mallon edines perissoteri simasia sto pou tha pieis k oxi pou tha koimitheis... Logiko to briskw! Nantia... ase tis agapes me tin geitonia sou k kanonise na ertheis pros ta edw!

2:18 am  
Blogger Blondie said...

priv,γιατί καλέ;;; και εδώ καλά είναι!! :P

2:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

an krinw apo tis foto i thesaloniki exei allaksei ...kai polu...xaxaxa

10:35 pm  
Blogger zero said...

Βρε Blondie εσυ ερχεσαι καθε μερα και μου αφηνεις σχολιο κι'εγω το γαιδουρι εχω τοσες μερες να πατησω το ποδι μου εδω.
Την καλησπερα μου.

ζερο.

5:26 pm  
Blogger Blondie said...

φτού σου zero!!!!! και χωρίς σχόλια, πάλι καθε μέρα έρχομαι! :)
Στέφανε, ναι, είδες τί όμορφη που την έκανα;;; :D

5:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

nomiza oti afisa ena sxolio edo prox8es. aaa de paw kala ;-p

5:00 am  
Blogger Blondie said...

keimako, δεν ήρθε κάτι..

2:28 pm  

Post a Comment

<< Home