Thursday, March 15, 2007

7 (?) ταινίες...



Λοιπόν.. καταρχάς να ευχαριστήσω τον jojox, τον Φώτη και τον Γκρινιάρη, που με έβαλαν ΚΑΙ σε αυτό το παιχνίδι.. (κάποια στιγμή να σταματήσουν όμως ε; :P ) Υπάρχει κάτι που δεν ξέρετε για μένα.. (νομίζω δηλαδή...) Είμαι απίστευτα ξεχασιάρα!!!!!!!! Χάλια σας λέω!! Μνήμη γιόκ!! Δεν ΜΠΟΡΩ να θυμηθώ βασικά πράγματα που λέτε.. Πόσο μάλλον ονόματα ταινιών, ηθοποιών, φινάλε ταινιών, τίποτα!!! Γιαυτό, δε θα σας κουράσω πολύ..
Η αγαπημένη μου ταινία, είναι φυσικά το Notting Hill! Για πολλόυς λόγους!! Και για την ΘΕΑ Julia Roberts, και για τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Hugh Grant και για τα τέλεια τραγούδια (see, ain't no sunshine, when you say nothing at all) και γιατί είναι ρομαντική ταινιούλα που σαν κοριτσάκι και εγώ, τις λατρεύω!!!!

Τώρα, άλλες που μου έρχονται (τι ψέμματα, τόσες μέρες έχω βάλει όλους τους φίλους μου να μου λένε ταινίες), είναι το Pretty woman, το Closer (επίσης το τραγούδι είναι πλέον το αγαπημένο μου και είναι το The blower's daughter, TO ΞΕΡΕΤΕ.),
το Cruel intensions (το 1 μόνο)με ΤΟ τραγουδι των Placebo: Every me, every you και τέλος το Armagedon με την τραγουδάρα των Aerosmith, I dont wanna miss a thing..
Αυταααααά.. όπως είδατε, περισσότερο τα τραγούδια θυμάμαι! :P Σε ποιούς να δώσω τη σκυτάλη;; Ή επειδή άργησα τόσο, έχετε γράψει όλοι;;; Lets try..
Στέλλα
Jason Argonaut
keimgreek
Άμμος
Γιάννης
zero
Simos

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

το Cruel Intentions κι εμένα μου άρεσε!
Ποιές άλλες; Πολλές και διάφορες. Κάθε φορά λέω σκόρπιες όποιες μου 'ρχονται πρώτα. Λοιπόν,
- the sweetest thing
- γλυκός νοέμβρης
- sex lies and videotapes
- ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι
- Bob ο σφουγγαράκης the movie
- Jeepers creepers
- Γαλάζιο φόρεμα (ελληνικό)

1:15 am  
Blogger Blondie said...

Το sweet november και εμένα μου άρεσε πολύ, αλλά στενάχωρο.. δεν θα το ξαναέβλεπα.. Καμία άλλη δε 8υμάμαι να έχω δει!!! :P

1:20 am  
Blogger zero said...

Blondie
σε ευχαριστω για την προσκληση.
Εκανα ενα ποστ με τις ταινιες που μου αρεσουν.

Τωρα που βλεπω και τις δικες σου...
...μου αρεσουν και αυτες.

ζερο.

12:29 pm  
Anonymous Anonymous said...

Blondie καλή μου, σε ευχαριστώ θερμά (τολμώ να πω "καυτά" λόγω καιρικών συνθηκών στην έρημο αυτή που ζω)για την πρόσκλησή σου. Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι εδώ στην έρημο πάμε σαν τους Χιώτες -δυο,δυο- έτσι απαντήσεις θα σου στείλει και ο συνέρημος μου Άμμος. :-)

1:34 pm  
Anonymous Anonymous said...

Hey Blondie! Invitation accepted! Κι εμένα μου άρεσαν πολύ το: Closer και το Cruel Intentions. Φιλιά!

4:52 pm  
Anonymous Anonymous said...

Η επίθυμία σας βρίσκεται αναρτημένη στο μπλογκ μας!Μαζί με αυτήν και ένα παιχνίδι με 23 (; νομίζω!) κρυμμένες ταινίες, για να περάσεις την ώρα σου ανακαλύπτοντάς τις! ΥΓ: Το closer δεν είναι απλά "ταινία" παρά εικαστικό ποίημα. Για λόγους καθαρής αυτοσυντήρησης (όταν το βλέπω με διαλύει)δεν το περιέλαβα στη λίστα μου.

5:05 pm  
Blogger Blondie said...

zero, σε ευχαριστώ!! Είδα και εγώ τις δικές σου..Casablancaaaaaaaaaaa
σαμμάνος- άμμος, το είδα!!! πολύ έξυπνο!!!
jason, thanks!!!!!!!!!!!!!

12:52 am  
Blogger *...Nantia...* said...

Να και ένα ποστ που ξέρω τις ταινίες!!Τις έχω δει όλες εκτός απο 1 ;)

2:52 am  
Blogger Blondie said...

Νάντιααααααααααααααααααα;;;; Δεν έχεις δει το Notting Hill;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!! Αν δεν το δεις σε dvd, δες το στο Star την Τετάρτη στις 21:00! :P

3:31 pm  
Blogger αμμος said...

Αγαπητή Blondie, ανέβασα και εγώ ποστ με ταινίες. Μου βγήκε λίγο πιο μουσικοχορευτικό από του Σαμμάνου, ελπίζω να σου αρέσει.

7:26 am  
Blogger Simos said...

Γεια σου βρε sweetie! Ανέβασα κι εγώ ταινίες... ευχαριστώ για την πρόσκληση!

5:15 pm  
Blogger Caveman said...

Απορώ που μας αρέσει η ίδια ταινία.Στο Notthing Hill αναφέρομαι.. Από αισθηματικές η αγαπημένη μου.. Ειδικά η σκηνή στο τέλος που δίνει τον πίνακα..

2:14 am  

Post a Comment

<< Home