Tuesday, February 20, 2007

Lost!


Εδώ και μερικές μέρες βλέπω τα επεισόδια του Lost! Σε dvd γιατί ποτέ δεν τα πετυχαίνω στην TV! Να σημειώσω πως για αυτό μου το νέο κόλλημα φταίει ο κολλητός μου ο Νίκος! :) Τι να πώ βρε παιδιά;;; Έχω κολλήσει απίστευτα.. Μπορεί να μην κυλάει όσο γρήγορα νόμιζα, αλλά γίνονται τόσα πολλά.. Τόσο περίεργα.. Και ακόμα είμαι στην αρχή.. Όταν βλέπω τέτοιες σειρές ή ταινίες γενικότερα, απορώ.. Απορώ πώς στο καλό τα σκέφτηκαν όλα αυτά οι συγγραφείς.. Μου φαίνεται πολύ περίεργο.. Anyway, τα έχει δει κανένας; Είμαι ακόμα στην πρώτη Season, αλλά δεν βλέπω να αργώ και ειδιαίτερα να προχωρήσω..
H πτήση 815 απο Sydney, ο Jack, η Kate, o Lok, Sannon, Boun, Charlie, claire, Soyer όλοι τους! Απίθανοι!! και ο αγαπημέμος μου ο Hurley!!! :D
όλοι κρύβουν και από κάτι.. Το έχει δει κανένας σας;;;; Αν ναι, μην γράψετε κανένα comment που να λέτε τι θα γίνει, σας έφαγα!!!!!!!!

27 Comments:

Blogger Simos said...

κοίταξε ένα θα σου πω μόνο, στο τέλος η μορφονιά που έχεις στην κάτω φωτογραφία θα αδυνατήσει, θα ομορφύνει και θα "πάρει" πάνω στα βότσαλα το ομορφότερο παιδί... είδες τι κάνει η φύση? λοιπόν βουρ καμιά εκδρομή που μου έχεις κλειστεί σπίτι.. και αφού βγήκαν σε DVD γιατί δεν νοικιάζεις τον τελευταίο κύκλο για να μην μένεις με την απορία?...;-(

ΥΓ. Πολύ θα ήθελα να γράψω ένα comment ως ανώνυμος με όλο το τέλος αλλά δεν την έχω δει τη συγκεκριμένη σειρά...έχω όμως φάει κάτι ξενύχτια με το 24 άλλο πράγμα...

11:22 pm  
Blogger Jason said...

Χμμμμ πολλή μεγάλη αγάπη δείχνετε όλοι στο Lost και αρίζω να ενδιαφέρομαι.

11:29 pm  
Blogger Blondie said...

Simo, an to ekanes auto 8a hsoun kakos, kai esu den eisai!!! :D :D :D Pantws, sthn fwtografia einai h adynamia mou, o Hurley! Antras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xexexexe! Phga vre kai ekdromoules, ftanei pia! As mazeutoume epitelous ligaki! :D To 24 den to exw dei ka8olou an kai exw akousei pws kai auto einai polu kalo!!!!
Jason, nai, einai kollhma!!

11:42 pm  
Blogger Simos said...

Άντρας είναι τούτο? Ωχ το πρόσβαλα το παιδί και δεν το είχα πρόθεση.. Άμα τον δεις πες του από ασχετοσύνη το έκανα, χωρίς δόλο...

Ε όχι και "ΑΔΥΝΑΜΙΑ" ο hurley.. Που την είδες την "ΑΔΥΝΑΜΙΑ"??? Εγώ βλέπω ότι καλοτρώει για να έχει τις δυνάμεις του...;-)

Εντάξει κοπελιά, είπαμε ΑΝ, δεν θα το κάναμε.. να σας χαλάσουμε το σασπένς...Προς Θεού!

11:50 pm  
Blogger Blondie said...

Χιχιχι! είδες που είσαι καλός άνθρωπος;;; Για να έχεις ζήσει τόσα χρόνια, δεν γίνεται! :P Αδυναμία, αδυναμία.. Ψυχούλα ο τύπος! Μέχρι στιγμής δηλαδή!

11:57 pm  
Blogger Simos said...

Καλά περίμενε να τελειώσει ο πρώτος κύκλος και θα μου πεις αν είναι τέρας ή ψυχούλα... ή δολοφόνος....................



Πλάκα κάνω κοπελιά! Εγώ πρώτη φορά το βλέπω το παιδί...ιδέα δεν έχω... πάντως έτσι όπως τον βλέπω πρέπει να φυλάνε τις προμήθειες...;-)

12:02 am  
Blogger Blondie said...

Kakourge!!!!!!!!!!!

12:05 am  
Anonymous Anonymous said...

Τα συλληπητηρια μου,,εγω ξεκινησα να το βλεπω στη 2πλη εξεταστικη το Σεπτεμβρη κ περασα 5 στα 13..φαντάσου!!Παντως μην αγχωνεσαι,τωρα στον 3ο κυκλο εχει ξεχειλωσει η σειρα οσο δεν παει,οποτε το πιο πιθανο ειναι να το βαρεθεις κι εσυ οπως κι οι περισσοτεροι (πρωην πλεον) fans του.Και ενα link για να περασεις ευχαριστα το βραδυ σου: www.4815162342.com (προσεξε μονο ΤΙ θα διαβασεις!!)

12:05 am  
Blogger Blondie said...

Ανώνυμε, δε θα μπώ στο site, ακριβώς για να μην δω κάτι παραπάνω!! Thanks anyway!!!

12:12 am  
Anonymous Anonymous said...

Καλα μην τρομαζεις,ειναι απλα ενα forum με διαφορες θεωριες για το τι πραγματικα συμβαινει στη σειρα κ ποιο θα ναι το τελος..ετσι για να καταλαβεις το βαθμο καψιματος που προκαλει!!!Γι αυτο καλυτερα κατεβα στην παραλια για κανα ποτακι,,προβλεπονται κανα 2 seasons ακομη σιγουρα με τετοια τηλεθεαση στο αμερικα..!!

12:45 am  
Blogger ~~A~~ said...

Απίστευτο κόλλημα.Η 3η σεζόν μας χάλασε γιατί έδειξαν 6 επεισόδια και το σταμάτησαν για 3 μήνες μετά αλλά η συνέχεια ήταν πολύ καλή.Όταν ξανάρχισε η 3η σεζόν πριν 2 βδομάδες είχα βάλει το ρολόι 6πμ για να βάλω το επεισόδιο να κατέβει.

2:10 am  
Blogger zouri1 said...

ουτε ξερω τι ειναι αυτο.

7:22 am  
Blogger KostasT said...

Απαπά,διαστάσεις επιδημίας έχει πάρει πια αυτό το Lost!Αξίζει να το δείς πάντως (δεν νομίζω να μπορείς πλέον να σταματήσεις άλλωστε :Ρ),απλά να σου πω πως όσο προχωράς στην υπόθεση τα ερωτήματα μάλλον αυξάνονται παρα μειώνονται..Αυτό προς γνώση και..συμμόρφωση κυρίως!!

Καλημέρα!

7:25 am  
Anonymous Anonymous said...

καλημερα σε ολους....
Η αλή8εια ειναι πως το LOST ειναι αρκετα καλογυρισμενη σειρά.... με πολυ ενδιαφερον ήρωες και πλοκή... εχς δει την πρώτη σεζον, και ειμαι στην μεση τις δευτερης.... και το ενδιαφερον και η αγωνία ειναι αμείωτα.... so, keep walking.....

S.

9:45 am  
Anonymous Anonymous said...

τι έχει σειρά μετά;
το επετειακό ντιβιντί της ΟΠΡΑ;

10:31 am  
Blogger Unknown said...

είναι απίστευτο κόλλημα, έχω δει τον πρώτο κύκλο, αλλά δυστυχώς από κει και πέρα τίποτα, λόγω δουλειάς ο hurlay είναι μεγάλη μορφή ;) ελπίζω να κάνει η νετ ότι έκανε και πέρσυ που έβαλε το lost σε καθημερηνή επανάληψη, πρόσεχε γιατί πολλοί γίνονται addicted

12:36 pm  
Blogger ion said...

Ξέρω, ξέρω. Συγνώμη, άργησα αλλα κάλιο αργά...

Είσαι προτεινόμενη για ΠΕΝΤΕ!
Δες μέσα.

Εκτός απο LOST θα κολλήσεις και με το PRISON BREAK

4:34 pm  
Blogger Γκρινιάρης said...

Από τις καλύτερες σειρές που έχω δει τελευταία.
Είδα τις 2 σεζόν μαζεμένες πριν ενάμιση μήνα περίπου (πραγματικό ΛΙΩΣΙΜΟ), σαν κι εσένα, και τώρα παρακολουθώ την 3η.

Καλογυρισμένη, ενδιαφέροντες χαρακτήρες, μυστηριώδης πλοκή που συνεχώς περιπλέκεται. Αυτά όμως τα ξέρεις ήδη, αφού εθίστηκες (κι εσύ).

Και το Prison Break που λέει ο ion πολύ καλό.

Duuuuude! (Hurley speaking!)

8:45 pm  
Blogger Blondie said...

A, χαχαχαχα!! Τέτοιο κόλλημα;;;;
Zourako, είναι μια φοβερή σειρά με περίεργες "συμπτώσεις" και πλοκή! Όποτε έχεις χρόνο, να το δείς!
Κώστα, τώρα είναι αργάααααααα...!!!!!!!
Keimgreek, δεν νομίζω να δώ και Όπρα!!! Ένα prison break, μπορεί!!!! Πολύ αργότερα όμως..
street spirit, πότε το έκανε αυτό καλέ η ΝΕΤ;;; Χαμπάρι δεν πήρα!!! Αλλά καλοκαιριάτικα.. κρίμα είναι να βλέπεις TV (σε τέτοιο κόλλημα εννοώ!)
Ion, καθόλου δεν με προσέχεις!!!! Έχω ήδη γράψει τα 5 things about me! Αχ αχ αχ! Το έχω ήδη ακούσει για το Prison break, αλλά θα αργήσω μάλλον να το δώ!
Duuuuuuuuuuuude γκρινιάρη, εντελώς λιώσιμο!!!!! Ευτυχώς που δεν προλαβαίνω να δω πάνω απο 3 την ημέρα γιατί δε θα έβγαινα και απο το σπίτι!!!

10:03 pm  
Blogger jul said...

Ουτε που το εχω δει, ουτε εχω ιδεα ποιο καναλι το παιζει...
Το εχω πετυχει ομως στο ιντερνετ και ειμαι ενα τσακ πριν το κατεβασω....
Με εχουν φαει ολοι οτι ειναι φοβερο...
Αξιζει τελικα?

1:22 pm  
Blogger Blondie said...

Julaki, einai polu kalo!!! Kai oso perissotero to vlepeis, toso perissotero kollas!!!

6:48 pm  
Blogger Weird AL said...

Lost... Η αιτια που με εκανε να κατεβαζω σειρες απο το Ιντερνετ...Μετα ηρθε το Prison Break, CSI, Family guy, American Dad και αλλα πολλα.

Blondie ξεκολλα απο το Lost οσο ειναι νωρις! Θα γινεις addict σαν και εμενα...
Με λενε WeirdAL εχω να δω Lost ενα χρονο και ειμαι καλα!
P.S. η 3η σεζον δεν παει καλα...

10:38 pm  
Blogger Blondie said...

weird al, τι εννοείς δεν πάει καλά η 3η;;;; Μόλις μπήκα στη 2η και έχω να πω πως είναι μακράν καλύτερη της 1ης so far!

11:07 pm  
Blogger lazinio said...

και εγώ τα βλέπω και μου προκαλούν οργασμό.

11:10 pm  
Blogger Weird AL said...

Blondie said...

weird al, τι εννοείς δεν πάει καλά η 3η;;;; Μόλις μπήκα στη 2η και έχω να πω πως είναι μακράν καλύτερη της 1ης so far!

Oξυμωρο! Μολις μπηκες και ειναι ανωτερη της 1ης; Ακους τι λες;;; Φτασε στην 3η και θα με θυμηθεις...Δεν λεω τπτ αλλο...

1:05 am  
Blogger Blondie said...

καλά, μη φωνάζεις!! :( :( :((((( έχω δεί 3-4 επεισόδεια της 2ης, αυτό εννοώ! Και μου φαίνονται πιο γρήγορα, με περισσότερη δράση και εξέλιξη.. Αυτό εννοούσα! Κλάψ!

1:09 am  
Anonymous Anonymous said...

Lost trelo kollima... Eida tin 1i saizon mesa se ligotero apo mia bdomada (Htan kleisti i sxoli tote) H 2i saizon ksekinise kala kai ekane koilia pros to telos kai distixws etsi ksekinise kai i 3i saizon... Par'ola auta einai poli kala girismeni seira kai to senario tis panta se krataei se agwnia me kati kainourio pou prokiptei sinexeia... Exw dei mexri kai to teleutaio epeisodio s03e09 kai akoma dn exei bgei kapoio nohma isa isa mperdeutika ligo parapanw...

Tespa... Alli mia kali seira einai to Prison Break (isws kai kaliteri apo to Lost)... H 1h saizon ektelisetai mesa sti filaki alla h 2h einai girismeni olh stous dromous opote anaptisetai poli perissotero i istoria!!! Aksizei poli...

Kai telos h "klassiki" seira 24... Exw dei 1,2,3 saizon kai blepw twra tin 4h... 1,2 itan kales... h 3h itan kapws bareti alla i 4i einai endiaferousa!!! Exw mellon akoma mexri tin 6i pou paizetai twra!!!

1:42 am  

Post a Comment

<< Home