Wednesday, February 14, 2007

I'm back!!

Γύρισα!!! Σας έλειψα καθόλου;;; Που λέτε, μετά από περίπου 3 εβδομάδες αποφάσισα επιτέλους να γυρίσω..
ΤΕΛΕΙΑ η Αθήνα.. Είχα να κατέβω και αρκετό καιρό, περίπου 1,5 χρόνο και μου χε λείψει! Έφτασα βράδυ και έχω να δηλώσω πως η διαδρομή από το αεροδρόμιο προς το κέντρο την νύχτα είναι πανέμορφη.. Τις επόμενες μέρες συνάντησα και το καλό μου μετρό.. Η τελευταία εμπειρία μου μαζί του, δεν ήταν και η καλύτερη.. (άλλη φορά θα σας τα πω!) Αυτές τις μέρες όμως, όλα ήταν μια χαρά! Κοοοοοοοοοοσμος!!! Χαμός!!! Και να πεις ότι μένω πουθενά απομονωμένα, δεν το λες.. Η Θεσσαλονίκη, και ειδικά το κέντρο όπου μένω, έχει πολυυυυ κόσμο!! Αλλά όχι και έτσι.. Στο μετρό για το Σύνταγμα, χαμός!!!! Έτσι αρρωσταίνει ο κόσμος! Ένας να φταρνιστεί εκεί μέσα, πάει! Όλοι κόλλησαν!
Anyway, πήγα και στον Τερζή με την Παπαρίζου και τον συντοπίτη Νίνο... Απίστευτα ωραία!!! Όσοι είστε Αθήνα, να πάτε!! Στο τέλος, κουράστηκε και ο Τερζής και κλείνει τραγουδώντας: «Φεύγωωωωωω, δεν πάει άλλο πιααααααα, νυστάααααζω»!!! χιχιχι! Πολύ ωραία!! Πήγα και Γιαννιά! Άλλος συντοπίτης! Και εκεί πολύ ωραία! Ατελείωτες ώρες στο Κολωνάκι όπως και στα Fridays, εμ, διακοπές πήγα, θα μαγείρευα;;;; Από ψώνια δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα παρά μόνο κάτι υπέεεεεεροχες γόβες peep toe, αχ γλύκες! Αυτααααααααααα!!! Έχω χάσει πάρα πολλά τώρα που έλειπα (για το σαλόνι λέω) και θα προσπαθήσω να τα διαβάσω όλα.. Οπότε αν βλέπετε comments σε παλιά σας post, μη μου γκρινιάξετε!!!
Θεσσαλονίκηηηηηηηηη μουυυυυυυυυυυ….

3 Comments:

Blogger zouri1 said...

στα καλυτερα μαγαζια πηγες.

12:32 am  
Blogger jul said...

Ζουρι!!!τσ τσ τσ!!!
Καλά 3 εβδομάδες στην Αθήνα δεν βαρέθηκες???κοιτα μαζοχισμός!!!!
Καλά για "ΙΕΡΑ ΟΔΟ" δεν σχολιάζω γιατί πήγα εις διπλούν!!!

9:14 pm  
Blogger Blondie said...

zouriiiiiiii, eirwniko itan auto?? Julia mou, kai egw aneta 8a pigaina polles fores akoma!!!

10:28 pm  

Post a Comment

<< Home