Saturday, February 17, 2007

Gave me 5!

Ο Jojox φταίει για αυτό που ακολουθεί.. Νομίζω καταλάβατε οτι θα υποστείτε το "5 things you don't know about me" και απο εμένα.. Ξεκινάμε λοιπόν..
1. Όταν είμαι σπίτι είμαι εντελώς TV-maniac!!! Μαρία, η άσχημη, Φιλαράκια, Βέρα στο δεξί, Δυο ξένοι, Παρά πέντε, Singles, Μαζί σου, Θα βρεις τον δάσκαλό σου, Κόκκινο δωμάτιο, ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ, Gilmore Girls και γενικά ότι παίζει τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου το STAR, το βλέπω! Πρέπει να έχω περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην ΤV αλλά δεν θα πω ότι το μετάνιωσα ποτέ!
2. Διαβάζω πααααααααααααααρα πολλά περιοδικά τον μήνα.. Πάρα πολλά όμως.. Εκτός από coffee-addicted είμαι και magazine-addicted!!
3. Είμαι πολύ κυκλοθυμική!
4. Με πολύ μεγάλη δυσκολία πετάω μικρά, ασήμαντα πράγματα που όμως έχω κρατήσει καιρό! Με αποτέλεσμα να γεμίζει το δωμάτιο (παλιά) και το σπίτι (τώρα) με άχρηστα μπιχλιμπιδάκια και με μια μαμά να γκρινιάζει!
5. Έχω ένα κόκκινο Mini που το λατρεύω!!! :D


Αυτάααααα…
Ελπίζω να μην έχετε ξαναπάρει το παιχνίδι και δεν το έχω προσέξει... Είστε οι... :

Simos
Age
jason
ion
mouxlas21

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

5. Θα το λατρέψουμε και 'μεις όταν το δούμε πάνω σου. Εκτός κιαν είσαι κάπως έτσι.

3:09 pm  
Blogger Agobooks said...

Κλείσε την τηλόραση! Καλή Κυριακή!

6:39 pm  
Anonymous Anonymous said...

Το παιχνίδι πιο παιχνίδι για συγκεκριμενοποίησε γιατί δεν έχω κοιτάξει maill. Χμ . Αυτά τα 5 σου με βάζουν σε σκέψεις π.χ μπορεί να υπάρξει διανόηση μέσα από τα περιοδικά και την tv ;. Νάντια γιατί κατηγορείς το τέκνον jojoz ; , τι σου έκανε ; .

1:28 am  
Blogger zouri1 said...

λατρευω τα μινι(φορεματα)

9:53 pm  
Blogger Blondie said...

jojox, ennoousa ena kokkino mini, AUTOKINITO!!!! Pantws eutuxws, den eimai etsi! :D
n.ago, giati kale????
Age, 8a sou steilw mail na sou eksigisw oles sou tis apories!! Twra gia to an uparxei dianohsh mesa se periodika kai tv, polu perissotero apoti mporeis na fantasteis!
zouri, hmoun sigourh! :P (kai egw!)

10:19 pm  
Blogger jul said...

Αχ Ξανθούλα μου τα Μινι τα λατρεύω...ειναι καταπληκα

11:42 am  
Blogger Simos said...

Α!!! Και μετά κατηγορείς εμένα (άδικα) ότι είμαι πονηρό μυαλό... Εδώ δεν πρόλαβες να τελειώσεις με το κόκκινο μίνι και αμέσως σε συγκεκριμένη γυμνοπόδικη κατεύθυνση έφυγαν τα μυαλά τους... Τςςςς...

Ωραίο το κόκκινο μίνι αν και στην Αγγλία το κάνουν γραφείο..

ΥΓ. Τι ωραία λέξη το "φόρεμα"...Σ'αρέσουν ε? Αυτό είναι +1 στα 5..

9:12 pm  
Blogger Blondie said...

Julia, yes, i know!! :D :D
Simo, ti na pw! To eida kai sou afhsa kai comment! Apisteuto to ti ekanan!! Fusika kai maresoun! :D

10:18 pm  
Blogger Jason said...

Το συνέχισα κι εγώ λοιπόν...

11:28 pm  
Blogger Unknown said...

τελικά είσαι κορίτσι με εμμονές, καλά κάνεις, και γω θέλω ένα μίνι και ας μην είναι κόκκινο ;)

12:32 pm  
Anonymous Anonymous said...

Αχ αυτό το 4... κουτιά γεμάτα από το παρελθόν μου δεν επιτρέπουν να αποθηκεύσω το σήμερα :)

1:00 am  
Blogger Blondie said...

street spirit, μπορείς να με πείς και έτσι, αν και δεν κατάλαβα πως το συμπέρανες! :D
Παράφωνε, ακριβώς αυτό εννοώ και εγω!

7:14 pm  

Post a Comment

<< Home