Wednesday, December 06, 2006

Αδικίες της ζωής



Αδικίες της ζωής

Πάντα είχα μια απορία.. Έχετε δει στις ταινίες που όταν κάποιος/ κάποια χωρίζει συνήθως και μαζεύει τα ρούχα του/της για να φύγει;; Ή όταν κάποιος πάει ταξίδι ξαφνικά και ετοιμάζεται;;; Ανοίγει λοιπόν την ντουλάπα, βάζει και μια βαλίτσα πάνω στο κρεβάτι και πετάει οοοοοοοοοοοοοοοοόλα τα ρούχα που υπάρχουν μέσα στη βαλίτσα... σωστά;;; Ε, μα πως είναι δυνατόν να χωράνε ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΤΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΩΜΕΝΑ;;;; εεεεεεεεεεεεεεεεε;;;; Εγώ γιατί δεν τα καταφέρνω ποτέ;;;;; εεε;;; και έχω και την βαλίτσα-τέρας!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

doooooooooooing!!!!!!!!

11:22 pm  
Anonymous Anonymous said...

Χμ μπισκοτονάντια . Μάλλον τρως πολλά μπισκότα ή είσαι κόρη του παπαδόπουλου ( ξέρεις εκείνου που φτιάχνει τα μπισκότα ) . Ναι είμαι και εγώ μέλος του bloger και ναι σου κάνω ένα σχόλιο γιατί έχεις το πρώτο Ελληνόφωνο ( Ελληνόγραφο για την ακρίβεια ) blog που έχω δει . Δυστυχώς για εσένα είμαι στην σχολή σου αλλά σε άλλο τμήμα ( εκείνο της νομικής ) . Έχεις ωραία φυσιογνωμία κάτι που μου επιτρέπει να σου πω conitiniu my dear αχαχα .

Καληνύχτα και χάρηκα που βρήκα και άλλο Ελληνόφωνο blog

12:37 am  
Anonymous Anonymous said...

Χμ ελπίζω να μην μου έκανες ειρωνικό σχόλιο για το ότι είμαι στην ΔΑΠ κάτι που μάλλον από το link θα κατάλαβες .

2:39 am  

Post a Comment

<< Home